fredag 3 september 2010

Tuff vecka!

Usch vilken vecka det har varit. Endast andra veckan efter semestern och jag är tröttare än jag nånsin varit känns det som...

Kan möjligen vara sviter efter den intensiva helgen, i lördags gick jag ju upp 4,30 för att ensam köra till Motala över dagen. Söndagen blev också tidig morgon för att åka med på retrieverutställning.
I alla fall känner jag mig typ död...eller åtminstone bra nära.

Sen ska vi ju inte glömma att det händer saker i familjen just nu. Inget allvarligt men nya saker. I lördags flyttade min äldsta dotter med pojkvän till Åland, Finland, för att stanna där i fyra år under hans högskoletid. Inte kul för lilla mamma.

Som om inte det vore nog så åker nästa dotter till Gran Canaria i morgon bitti för att jobba på obestämd tid! Förhoppningsvis kommer hon ju hem inom rimlig tid i alla fall...
Ja ja...inte alltid lätt att vara mamma. Tur att vi har 15-åringen kvar här ett tag till då.

I morgon ska Alva ställas på en inofficiell utställning i Skara. Bara att ställa klockan i morgon också alltså.
Eller ja...det behövs nog inte. Carro ska ju åka vid 4,30 så jag måste ju upp och kramas lite och sen är man ju vaken.

Även kommande två helger har vi inoffar inplanerade. Måste ju passa på medan det finns några.
Sen är det helgkurs i specialsök i oktober med intressant föreläsning också, det ser jag verkligen fram emot! Får inte glömma heldagskursen i hundens språk i slutet av denna månaden.
Schemat är ganska fullbokat i höst om man säger så! Men oj vad kul jag ska ha...


Inga kommentarer: