torsdag 16 september 2010

Bloggar

I dag kom meddelande från Carro att nu hade minsann hon också börjat blogga!! Jippeeeee, vad kul!!!
Hon tog väl efter syrran och visste ju dessutom hur mycket det uppskattas av oss här hemma så nu finns hon där i alla fall. Jättekul!

Jag vågar inte länka till deras bloggar utan tillåtelse men det kanske kommer, så ni också kan se vad de har för sig och kanske skicka en hälsning. När man är långt borta så blir man ju så glad för alla hälsningar hemifrån.

Kan tillägga att Carro nog inte saknade lilla mamma ett dugg men hon längtade redan jättemycket efter hundarna! Då speciellt Alva förstås...Carros egen lilla favvo.
Här om dagen när vi hade kontakt via webbkamera var jag tvungen att hämta hundarna för att hon skulle få se dem.

Saknar dig så förbaskat gumman, hoppas du inte stanna heeeela vintern där nere...

1 kommentar:

Emilie sa...

Det är lugnt mamma, du får länka till bloggen! Jag hoppas det blir en törn till snart, behöver pengarna, dock kan jag inte säga att jag stortrivs men tror det handlar om att man måste vänja sej vid att jobba så, får iaf testa på det några gånger till innan jag söker jobb iland :) Vem vet, efter några gånger kanske jag stortrivs!
Kram på er därhemma!