lördag 4 september 2010

Tidig morgon

Gick upp före kl 4 i morse för att krama Carro innan hon åkte till Gardemoens flygplats i Oslo för vidare färd mot Gran Canaria. En kompis var snäll och ställde upp och körde henne dit.
Kan inte påstå det kändes särskilt bra att vinka av henne i dimman...

I alla fall kom ett SMS vid 7,15 där det stod att hon var på plats och incheckad så jag kunde koppla av lite.

Vid det lager satt jag redan i bilen på väg till utställningen i Skara. Det var åtta leonberger varav tre tikvalpar i Alvas klass. Min snutta vann klassen och blev sen BIR mot hanen. Så nu är matte stolt igen...

I BIS-finalen åkte vi sedan ut som sista hund innan placeringen. Inte så illa pinkat alltså.

Grattis till Veronica och Humlan som slutade BIS 4 av de vuxna!!!

Kan väl också berätta att sent i eftermiddag kom ett SMS från Carro igen "Framme i mitt nya hem. Tror fan jag kommer att trivas här!"







1 kommentar:

Eva sa...

Grattis till Alvas BIR igen !!!!!
Vad ska det bli av denna skönhet?
Det syns på bilderna att hon gärna vill visa upp sig, hon står så fint! Lycka till i fortsättningen ;))