torsdag 18 februari 2010

Snöstorm

Så var det dags igen då. Mera snö. Och ändå mera snö.
Just nu är det mer eller mindre snöstorm ute och i helgen ska det alltså bli ännu värre. Jag är så glad för att jag är ledig och inte har nåt inplanerat de närmaste dagarna utan att man lugnt kan hålla sig hemma.

Tänker på alla de som ska på Leonbergerspecialen i Köping på lördag! Eller som i alla fall hade tänkt att de skulle dit...för jag har ju förstått att en del väljer att avstå nu med tanke på väder och väglag. Ni som ändå ska iväg, kör försiktigt!

Om nu nån har missat det så finns det underbara leonbergervalpar på Knickerbockers Kennel just nu! Naturligtvis måste man ju bara följa dem i valpdagboken och se hur de bara blir sötare och sötare för varje dag.
Jag vill så klart ha både den, den och den...och den också...men nej då, ni kan vara lugna jag har INTE köpt nån, ha ha.
Fast titta kan man ju alltid göra...eller?

Inga kommentarer: