fredag 6 november 2009

Inte nu igen!!!

Dessa två är billiga idag!
Redan på förmiddagen när jag tog in dem fick jag spatt första gången. Båda var leriga upp till magen...nästa gång de gick ut var det dags igen. Dags att ta reda på var de sysselsatt sig...



HÄR!!!
Enda rabatten de hittills inte grävt i är numera upptäckt.



Bara att ta på sig stövlar och regnjacka och ge sig ut och återställa eländet så gott det gick.

Ja älskling, jag vet vad du säger nu! Jag MÅSTE köpa fler kompostgaller. Annars ligger de här två snart ute på Blocket...

3 kommentarer:

Veronica sa...

Inga problem, jag tar dom gärna... Nova var ju ändå på g med hem när vi hämtade bokhyllan...

Pirre sa...

hahahaha... vilken följetång det är med detta grävande, måtte de aldrig sluta.. =)

Ellen sa...

Hahaaha tror jag skrattar ihjäl mig. Känner så väl igen senariot med uppgrävda rabatter. Urs vad dom kan gräva stora hål snabbt!