måndag 7 september 2009

Trött...

Usch vad trött jag är idag. Känns som jag går i sömnen typ. Carro kom hem vid 03,30 inatt från sin Turkietresa. Självklart var jag tvungen att gå upp och prata lite med henne, hade legat och väntat länge på att hon snart skulle komma...sen kunde jag så klart inte somna om förren precis innan jag skulle upp.

I går var vi med Veronica och hennes familj på Liseberg. Vädret var kanon och det var inte överdrivet mycket folk faktiskt. Lisa och Josefine ägnade sig åt åkattraktionerna och vi andra strosade runt.
Gissa vem som vann tre (!!!) stjärnvinster? JAG!!! 2 kg Dumlekola, 2 kg Geisha och 1980 g Kexchoklad + en ask Aladdinhjärtan och två chokladkakor. Där tror jag allt kom med. Gissa om det kommer smaskas choklad här i huset framöver. Vi lär ha att göra länge trots att vi alla är riktiga gottegrisar. Kommer säkert att se ut som julgrisar lagom till jul...
Chipsälskare som jag är så hade jag gärna sett en vinst på chipshjulet också men det sket sig. Fast Lisa vann en stor påse så jag kan nog byta till mig den mot lite choklad antar jag.

1 kommentar:

Eva sa...

Tack för grattiset till Saga, ja hon är en riktig sötnos den tjejen :)
Jösses vad du måste vara lycklig som har så mycket choklad, det riktigt vattnas i munnen när man läser om alla vinsterna du fått ;)