lördag 26 september 2009

Träning

Idag började dagen ganska rörigt men till slut kom jag i alla fall iväg upp till Tanum som jag tänkt på den allmäna träningen. Tog med mig Nova, Nellie och Alice.
Träffade både nya och gamla bekantskaper där och både hundarna och jag hade en trevlig förmiddag där.

Hem för att äta middag och lite senare bar det av hem till mamma för att fira henne. Hon fyller år i morgon nämligen.
Snopet nog så har Smulan börjat löpa! Synd, för nu spricker ju de sista gångerna för dem på både agilitykursen och allmänlydnadskursen. Fast det tråkigaste var nog nästan att mamma nu inte kan vara med i KM:et om två veckor.
Till agilitykursen får väl Nellie vara stand in då antar jag. Då kommer i alla fall hon att bli glad.

Får nog kolla upp när Nova löpte sist för det skulle inte förvåna mig om hon också snart är på g. Skulle just vara typiskt om inte hon heller kan vara med i KM:et. Nu när jag bestämt mig för att anmäla henne...
Känns som jag inte borde ge Alice ledigt än alltså! Mitt härliga tempolösa lejon får nog fortsätta träna så hon kan upprätthålla reservplatsen.

Inga kommentarer: