onsdag 19 augusti 2009

Skolstart

Idag börjar skolan! Skööönt...för visst är det skönt med ett långt sommarlov men lika skönt när rutinerna återupptas.

Så först åkte Roger till jobbet, sen gick Lisa till bussen och nu åkte Carro precis till jobbet. Här sitter jag...alldeles ensam och uttråkad och utan några rutiner.
Jo, jag tar det lugnt och tar det lugnt igen. Precis som jag ska. Det är sååå j-a tråkigt! Upp och ner går det.
Fredag o lördag hade jag jätteont. Sen söndag o måndag o halva dagen igår tvärtom jättebra. Pratade med jobbet och sa att NU kommer jag snart...för nu blir det bara bättre. Sen kommer det smygande igen och hela eftermiddagen och kvällen och även i natt hade jag skitont och då blir jag helt panikslagen. Ska det då aldrig gå över?

I går ringde Försäkringskassan!!! Ja faktiskt. Det var det första jag hörde av dem på 2 månader. En jättetrevlig kille som skulle vara min handläggare bjöd in mig på möte hos dem på fredag, för nu ska här utredas och planeras. Vågade inte ens fråga om jag snart skulle få några pengar men sen när jag kollade kontot hade de gått in! Jippeee!! Efter 2 månader har jag äntligen fått in lite pengar på kontot!!! Kan säga att de behövdes nu.

Så i morgon blir det röntgen och på fredag FK...

1 kommentar:

Lillatanta sa...

Såg att du för ett tag sen varit på besök på min hemsida och blev nyfiken . Vilka fina hundar du har. tråkigt att du har ont någonstans. vet hur det kan vara .är själv sjukpensionär sen några år.
kraaaaaaaaaaam