måndag 17 augusti 2009

Skallebank

Vaknade vid 4-tiden i morse med världens skallebank. Började skriva detta inlägg men fick ta en migräntablett och gå och lägga mig igen. Så nu några timmar senare börjar jag komma på fötter igen. Antar det blev för mycket för mig igår, ha ha...

Med tanke på min lycka igår skulle man gott kunna tro att det var en stooor officiell utställning vi varit på. Nej knappast. Snarare en liten inofficiell valp och veteranutställning i Åmål. Dessutom med en BIS-valp i varje åldersklass.
Fast det kanske blir vårt enda BIS någonsin så då får man väl passa på att glädjas!!!

Tack för alla gratulationer! Det är så kul att ni gläds med mig och förstår hur glad en liten amatör som jag blir.

Pga regn och storm så blev bilderna inget vidare men håll till godo. Det fanns ju som tur var stunder när solen gjorde en snabbvisit också.







Humlan var också med igår så klart och blev BIR med HP. Grattis!!!
Även hon var i BIS-final för valpar 4-6 mån men åkte där ut.





Dessutom var både Marléne/Solita och Annika med sin hund som jag inte kommer ihåg namnet på, där också. Båda blev BIR med HP. Grattis!




Så trots regn, storm och lera så var det värt varenda minut...

Inga kommentarer: