söndag 16 januari 2011

I fredags kom Sandra med sin lilla Cherie igen. Cherie är en riktigt trevlig liten hund som faktiskt går väldigt bra ihop med våra. Jag var lite orolig att de stora skulle se henne som en liten kanin...men det går jättebra. Där med inte sagt att jag skulle lämna dem obevakade förstås.



Dum, dummare, dummast har vi här. De skäller på och jagar snön som kommer i luften! Hur dum får man bli? Nikki och Nova försöker ju "fånga" regnet när det smattrar och droppar från deras tak i hundgården men detta tog nästan priset...igår fick de med sig Alva på snöjakt också när det snöade på förmiddagen.



Idag har vi blankis på vår lilla väg. Det har regnat sen igår kväll och det är nu spegelblankt på vägen. Kul!!!
Det är väl trots allt bara att vara glad så länge det inte är is i hela trädgården. Den dagen kommer ju tyvärr...och då blir det problem. Då kan jag knappt släppa ut de stora ens en och en. Usch, vill inte tänka på eländet än.



1 kommentar:

Veronica sa...

Jag har isbana i min trädgård nu så det blir en o en under övervakning o hundgården har ett tjock lager grus lagt på isen...