lördag 22 maj 2010

Lydnadstävling

I dag var det lydnadstävling på klubben. Strålande sol från en klarblå himmel gjorde det tufft för både två och fyrbenta. Jösses vad hett det var.

Själv skulle jag skriva för domaren och var helt slut efter ett par timmar i den gassande solen.

Mina klubbkamrater Thina och Inger drämde till med var sitt 1:a pris i klass 1 med bra poäng så det var värt varenda svettdroppe. Tom mina rödbrända fläckar...

Stort grattis till er båda!


En lycklig Thina med sin fina Gandalf har precis avslutat sin första tävling med ett strålande resultat.
Bilden har jag snott av Thina själv.

1 kommentar:

Thina sa...

Tusen tack Katarina!! Ja, gissa om jag var glad och det är jag fortfarande!!
Du gjorde verkligen en jätte insats i den värmen och att stå hela tiden! Tur att klubben har dig!! :-)