fredag 5 mars 2010

Pust, stånk och stön...

Ja fy vad jag gnäller. Gör det inte ont här så gör det ont där, typ...
I alla fall känns munnen lite bättre idag. Möjligen beror det på att jag går här i min ensmahet och behöver inte prata med någon förren Lisa kommer från skolan. Att prata har ju varit ett jätteproblem, ha ha.

Ett annat problem kom jag på i morse då, vad har man för gott till fredagsmys när man nu drabbats av detta Guds straff? Jag som måste stoppa nåt i munnen konstant (vågen pekar käpprakt uppåt, jag veeet)har ju nästan svultit ihjäl de senaste tre dagarna. Insåg att tacos, pizza och annat hårt var uteslutet. Även om oddsen är bättre idag.
Väl på ICA i morse gjorde jag en chansning, köpte räkor! Hur smart det är att tro att jag kan äta salta räkor, ja det ska jag tala om en annan dag. Sen inbillar jag mig att det nog krävs en munsköljning med vin eller annan alkohol för att ta död på ev bakterier. Eller??? Kommer säkert att göra susen...

1 kommentar:

Eva sa...

Ett glas vin eller två gör säkert susen för dina bakterier...ha en trevlig kväll ;)