söndag 21 mars 2010

Lektant med dagistjänst

Alice har blivit en fulländad lektant! Med ett tålamod som få. Undrar man var Alva är så är det bara att leta rätt på Alice. För där Alice är där är Alva...

Undrar vad mina hundar ska ta sig till när snön är borta. De använder ju snöhögarna som utkikstorn över "vidderna". Inte för att det behövs, vi bor ju nämligen högt uppe i en slänt så de blickar ändå neråt om man säger så.

I dag var det dags att fylla upp Alvas mat i tunnan. Lilla snuttan blev lika tokig idag med. Gissa om hon härjade rejält med säcken för att vara säker på att inget gott gick till spillo.











































4 kommentarer:

ELLEN sa...

Alltså jag tror jag flabbar ihjäl mig!!! Dina bilder är ju så roliga! Den med fodersäcken är ju en tiopoängare! HAHAHA!!!!
När är det utställningsdags igen då? Saknar dig ju!

Veronica sa...

Vilka underbara bilder...
Vilket tålamod hon har Alice, usch dessa vassa bizzar...

Thina sa...

Ja, vilken fin lektant hon är, det syns ju så gott på bilderna!! :-) Och de är så fina allihopa tycker jag!

Carina sa...

Måste också säga att du har alltid så fina foto att titta på ! Din lilla nya tjej är helt ljuvlig !!! Alice verkar vara en jätte bra barnvakt ;)Jag undrar om du vill dela med dej av knepet ...alltså hur man får sin man att gå med på att köpa en hund till ??