måndag 25 april 2011

Underbar helg

Vilken underbar Påskhelg vi haft! Vädret har ju varit helt fantastiskt, rena sommarvärmen varenda dag.

I går gick jag, Veronica och Josefine traktens Gåbingo. Nästan 2 timmars härlig skogspromenad blev det och jag vann faktiskt ett 1/2 kg kaffe också, så det gick ihop. Alva och Nova var med och var ganska så slut när vi åkte hemåt igen.

Provade faktiskt våtdräkten tidigare i dag, var lite rädd att jag kanske skulle växt ur den under vintern men som tur är passar den alldeles utmärkt fortfarande. I sommar ska vi på vattenträningshelg i Kisa i juli, den här gången får det bli med Alva. Alice strejkade ju helt förra sommaren. Inte för jag vet än hur Alva kommer gilla det i år men jag hoppas i alla fall..tänkte jag snart skulle ta en tur till sjön och bada med dem.

I morgon blir det jobb igen, lite tråkigt måste jag säga. Hade gärna kunnat tänka mig semester denna veckan. Men men...bara att hugga i några dagar igen då innan det bär av på blodspårkurs.














Inga kommentarer: