torsdag 12 mars 2009

Vill inte ha

mer snö nu! Ändå snöar det massor nu igen. Den förra hann nästan försvinna så kommer det här eländet ner igen. Jag vill ha vår nu...längtar riktigt efter våren.

Stannade på Torp på hemvägen och fick köpt mig två riktiga vårtunikor. Såg så himla mycket fint idag, det är så härligt med alla fina färger som kommer nu.

I tisdags var det kursstart för Alice allmänlydnadskurs. Första gången var dock utan hund. Jag riktigt längtar till nästa vecka när det är dags på riktigt. Det blir en väldigt trevlig grupp tror jag. Flera känner jag ju sen tidigare också.
Smulan och mamma skulle ha börjat idag men det blev inställt pga snövädret. Lika bra det för Smulan löper. Hon lär missa nästa gång också, mamma får väl åka själv och se vad de gör i alla fall.

Nu ringde Roger och satte mig i arbete, så slut för idag!

Inga kommentarer: