söndag 20 mars 2011

Bloggtorka

Känns som det blir längre och längre mellan blogginläggen. Antar det beror på att man ju redan skrivit allt på Facebook nu för tiden.

Facebook ja...i söndags tror jag det var så såg jag en länk för Lensway. Om man klickade på den kunde man vara med och delta i utlottningen av 1000 par glasögon. Jag klickade såklart och på mailen kom ytterligare en länk. De 1000 pers som först klickade på den efter kl 12,00 på måndagen vann ett par gratis glasögon.

Så naturligtvis klickade jag typ prick kl 12,00 dagen efter. Fick ett svarsmail att jag nu deltog och att de som vunnit skulle bli meddelade efter kl 17.

Jag vann! Nu hade jag ju hellre vunnit på V75 eller liknande men man får ju vara glad för det lilla...
I alla fall fick jag efter mycket om och men valt ut par bågar till slut. Inte lätt när man inte får prova men man laddade upp en bild på sig själv och sen kunde man alltså prova via fotot. Skitfräckt!

Så nu får vi se hur de ser ut när de kommer. Spelar inte så stor roll tycker jag, ser det mer som ett par extra. Sen beställde jag läsglasögon för halva priset också. Jösses vad man dras med...
Det var ett herrans liv på Lensways sida om folk som minsann klickat prick kl 12 men inte vann och bla bla, så till slut gick Lensway ut med ett erbjudande om att alla kunde beställa ett par till halva priset.
Ja kära nån..

Roger har jobbat över hela veckan och avslutade med att följa efter båten till mässan som vanligt. Denna gången till Norge, Oslo.

I fredags kom han iaf hem igen så nu känns det bra igen. Avskyr när han är borta, tack o lov att han inte jobbar borta under veckorna för jämnan.

Alva är anmäld till valputställningen i Varberg den 10/4. Eftersom juniorklassen numera är höjd till 18 månader så platsar hon fortfarande alltså. Det ska bli riktigt kul även om det bara är en inoff. Vi är några stycken som anmält.
Det var ju ett tag sen nu och sen är det ett bra tag till nästa som väl blir i Lidköping i början av maj.


1 kommentar:

Unknown sa...

Skall bli kul å träffas i Varberg. Vi anmäler inte till Linköping ifallom vi har valpar då. Skall ni till Västerås ( officiell?) å vara/ grästorp (inoff)?
Mvh
Camilla