söndag 28 november 2010

Resultat Norge

När jag tittade ut igår morse snöade det rejält. Inte kul med tanke på att vi skulle till Norge. Väl på väg upphörde det efter ett par mil som tur var sen var vägarna rena och fina.

Jag var minst lika nervös som vanligt, var fullständigt övertygad om att vi skulle åka utt på blått så eg fattar jag inte vad jag då var nervös för.
Blev därför jätteglad när vi fick rött och senare slutade som 3:a i JKK. Är mer än nöjd med det resultatet.

Kritiken:
67 cm v.g. fem lovande hode, mörke vakkre öyne, b.bitt, b.b stame og tasser, tillrek. vinkl. for aldern, b. b. korv (???), rör seg med b. steg, men ennu lös i fronten, b. pels, trivlig temp.


Lisa hade fotat de andra hundarna hemma i snön, här kommer lite bilder!

















2 kommentarer:

Eva sa...

Grattis till fint resultat i Norge ;)
Läser kritiken och ser att det står nåt om korv??? Undrar om det inte ska stå kors? Eller hade kanske Alva en korv i munnen ;)))

Eva igen sa...

Stame tror jag kan vara benstomme ?!