söndag 21 november 2010

Hilda

I fredags var jag bjuden till Therese på fika!
Jättekul eftersom jag ju inte sett lilla Hilda sedan jag var med och lämnade henne där för några veckor sedan. Lilla sessan växer och frodas. Oj så bra hon har det. Det blev verkligen rätt hund till rätt personer, härligt!




Gandalf var vääääldigt intresserad av fröken Alva och försökte på alla sätt påtala att det nog var läge för lite kul. Moltas visade ju samma intresse förra helgen så det första löpet kan inte vara långt borta konstaterade jag.
Och vad rätt han hade Gandalf! Sent samma kväll hade vi plötsligt blodfläckar över allt...

Så nu får vi se hur det blir med nästa helgs utställning. Skulle ju åka med en hanhundsägare...
Ja ja, det blir som det blir...


1 kommentar:

Humlan, Bumbi o Johanna sa...

auskiTack Katarina, för att du hälsade på "min" lilla prinsessa. Ja, du har rätt. Hon kunde inte fått en underbarare familj. Och bli jagad av katt, ja, varför inte? Hon hade förtjänat det. Håller tummarna inför helgen. Kram och ha det gott. Pussa Alva och Alice.