onsdag 28 april 2010

Orken...

har kommit bort...försvunnit helt och hållet. Vet inte vad det är men jag är bara sååå trött just nu. Eller rättare sagt, jag vet ju vad det är numera. Men det är så j-a jobbigt att alltid vara trött. Nu menar jag inte lite sömnig utan helt förlamande trött. Är så trött på dagarna att jag mår illa.

Fast idag har jag varit på klubben på träningen i alla fall och väl där ute i småregnet var jag nog piggare än jag varit på hela veckan.
Lite ironiskt är det ju då att jag inte sover nåt vidare ens nu när jag är så trött. I morgon ska jag i alla fall börja på Sömnskola! Vad nu det innebär...det kan i alla fall inte bli sämre så jag ska ge det en chans.

Dessutom har jag fått två av mina tio sprutor i häcken som jag ska ha. Skitkul...kan upplysa om att de gör nåt infernaliskt ont! Just nu har jag mest värk i benen, höfterna och rumpmusklerna så ni kan tänka er hur gott det är att få en spruta mitt i det onda. Tre i veckan blir det, varannan gång i höger och varannan i vänster, ha ha...Sköterskan tror det kanske gör mindre ont då.

På lördag ska jag på utställning med Alice. Alla vi som gick ringträningskursen har anmält oss till en inoff som vi åker på tillsammans. Det ska bli jättekul men hade varit ännu roligare om man hade fått nåt PM. Det är ju redan onsdag idag...

Inga kommentarer: