onsdag 4 augusti 2010

Oj då...

Jag hade stora problem i går när jag skulle ladda in bilderna från kennelträffen här i bloggen. Ingenting fungerade. Trodde jag.

Nu fick jag ju se att hälften hade blivit ett inlägg i alla fall...ja ja. Ni får leva med att ha läst två olika varianter av rapporten från kennelträffen.

En liten kissesak kan jag förtälja också.
När vi var på väg till Medevi stannade vi för Roger skulle ut och...bestämde oss för att strunta i att ta ut hundarna eftersom vi inte hade så långt kvar. Tur!
Roger kom tillbaks och sa han råkat på en stor fet huggorm. Iisscch....

På hemvägen dagen efter var det dags igen. Denna gången var det jag som skulle ut i buskarna. Även då bedömdes det inte vara dags för hundarna.
Sitter där på huk och råkar kolla lite åt vänster. Där bara högst en meter ifrån mig låg en huggorm hopringlad! Jag måste nästan ha trampat på den innan jag satte mig.

Tur för mig att jag redan gjort det jag skulle. Annars hade jag nämligen kissat på mig av chocken...


1 kommentar:

Veronica sa...

Tur att det inte var jag, som är så rädd för ormar, jag hade nog dött av chocken...