lördag 4 juni 2011

Utställning Vänersborg

I dag slog Alva till på utställningen i Vänersborg!

Excellent 1 JKK CK, 2 BTKL med Recervcert!!!!!

Jag är sååå glad över placeringen. På slutet stod det mellan henne och Ruths fina tik om certet. Domaren kunde inte bestämma sig så han klämde o kände o kände igen. Vi sprang o vi sprang o han kände igen. Det tog tid kan jag säga, kändes som en evighet. Hett som i graven så klart. Alva skötte sig kanonbra men på slutet kände jag hur hon blev trött och tappade gnistan. Certet gick välförtjänt till Ruths tik och reservcertet till Alva.

Med tanke på mina problem med ena knät denna veckan så var det väl ett rent under att jag kunde genomföra utställningen över huvud taget. Smärtstillande och ett knäskydd som höll knät på plats fixade det hela. Hur det är i morgon vill jag inte tänka på just nu, den dagen den sorgen...

Ovanstående bild har jag fått från Heidi Johansson Stigberg. Övriga bilder tagna av Roger.












1 kommentar:

Eva sa...

Grattis till kanonresultat med Alva, hon är såå snygg ;)