söndag 3 oktober 2010

Övertid

Då var det söndag kväll igen. Var nog den kortaste helg jag haft på länge. Beror väl på att jag jobbat både på min lediga fredag och i går lördag.
Ja jösses en sån vecka. Har varit övertid varje dag sen i måndags.

Natten till fredag sov jag jättedåligt. Vaknade före kl 3 och kunde inte somna om trots att jag bara sovit några timmar. Lite efter 4 gav jag upp så jag gick helt sonika upp och gjorde mig klar. Stämplade in på jobbet 5,15....idioti?
Nu hade jag ju tänkt att desto tidigare kan jag åka hem sen men ack vad jag bedrog mig.

Så var det med den första icke uppbokade helgen sen före semestern då...det blev jobb istället. Men faktiskt har det varit en bra helg ändå. Inte minst när sambon igår överraskade med hummer. Guuud vad gott det var, är ju inget man äter så ofta precis.

Nu ser jag fram emot vad jag hoppas ska bli en alldeles normal vecka igen.



Inga kommentarer: