måndag 26 juli 2010

Äntligen

Idag kom äntligen paketet med de våtdräkter vi beställt! Jösses vilka turer det har varit men det är väl typiskt när man lagt ner en massa tid för att hitta riktigt prisvärda saker.
Egentligen skule de varit levererade redan i fredags men leverantören "glömde" få iväg dem på torsdagen som de lovat...alltså kom de inte förren idag till slut.

Så nu kan jag knappt bärga mig tills jag får hoppa i spat med min nya stass.
Om det nu är nån som undrar vad i herrans namn jag ska med våtdräkt till så är det alltså för att kunna vattenträna med hundarna. Åtminstone Alva då men förhoppningsvis ska vi väl nån gång få Alice att våga simma också.

Ser förresten ut som man kanske kommer behöva våtdräkt i Ransäter på lördag också. Tyvärr visas det REGN på lördag när vi ska ställa. Hoppas det hinner ändra sig tills dess...


1 kommentar:

Eva sa...

Ha ha ha...sätt på dig våtdräkten i Ransäter du....lovar att det kommer att bli uppskattat av publiken :))