lördag 29 mars 2008

Bloggstart


Nu ska även jag börja blogga, det är ju inne nu. Här ska ni kunna följa framförallt våra hundars framfart men det blir ju givetvis en del om familjen också.
Familjen består av mig (Katarina), min sambo Roger, Lisa 12, Carolina 20 och Emilie 22. De två äldsta bor inte hemma längre.
Det är främst jag och Lisa som är de hundtokiga. Roger hjälper till men hans stora intresse är båtar och allt som har med dem att göra.
Just nu har vi tre hundar, Nellie (Frideborgs Gry) som är en shetland sheepdog tik och två collies Nikki och Nova som kommer från Rickmix kennel. Utöver våra egna hundar finns även mina föräldrars lilla Smulan, en otroligt söt liten sheltietik. Smulan och jag går på agilitykurs tillsammans med Lisa och Nellie. Denna har vi just påbörjat men det kommer mer om den så småningom.
På fotot är det Nellie ni ser.

Inga kommentarer: