fredag 23 november 2012

Lång tid har gått sedan förra blogginlägget och mycket har hänt förstås. Bloggen blev svår att hinna med och det kändes aldrig som om det blev några fräscha nyheter här ändå. Nu för tiden skriver man ju om allt på Facebook och delar alla bilder där, så det kändes mer eller mindre som en upprepning bara.
Jag ska iaf göra ett försök att återuppta den, åtminstone få till några inlägg då och då.

Årets utställningssäsong har varit intensiv. Jösses vad vi hunnit med...men så nådde jag ju min dröm också. I Askersund den 11/8 blev underbara Alva svensk utställningschampion. Lyckan var total och att dessutom få dela den med allra bästaste vännerna var fantastiskt. Tomas fick fram den allra finaste champagneflaskan jag någonsin sett. God var den också men tomfllaskan kommer för evigt sparas i hyllan här. Tack Tomas!







Bella har också varit i ringarna så klart! Roger och Bella har fått blandade resultat men oftast har det gått bra. Tre CK tror jag hon fått tom. Hon var lite stökig ett tag efter att ha blivit skrämd av en domare med stor regnhatt och regnrock, hon vägrade visa tänderna några gånger efter det men till slut kom hon över sin rädsla.
Stor blir hon den damen iaf. Hon växte snabbt förbi de andra och blev störst i flocken.



Nu har vi paus i utställningarna men tro inte att det är lugnt för det. Det finns spännande planer på gång men dem ska jag återkomma till om ett tag. Måste ju ha något att skriva om framöver också...





Inga kommentarer: